Regulamin

Doctor Clean jest marką handlową Spółki z ograniczoną odpowiedzialnością Doctor Clean z siedzibą w Krakowie, zwaną dalej Firmą. Usługi Firmy świadczone są zgodnie z Regulaminem i Polityką prywatności.


Regulamin usług czyszczenia tapicerki meblowej


  1. Regulamin określa warunki realizacji usług czyszczenia tapicerki meblowej, materacy, dywanów, wykładzin i dodatkowych usług, zawartych w ofercie.
  2. Zamówienia przyjmowane są telefonicznie pod numerem +48 884 088 000, mailowo pod adresem e-mail: doctor.clean.katowice@gmail.com oraz przez formularz na stronie.
  3. Firma wykonuje zamówienia w godzinach 8:00-18:00 od poniedziałku do soboty.
  4. Zamówienia złożone przez formularz poza godzinami pracy rozpatrywane są w pierwszym dniu roboczym, następującym po dniu złożenia zamówienia.
  5. Wysłanie zamówienia przez formularz nie oznacza jego automatycznego przyjęcia. Firma potwierdza przyjęcie zamówienia telefonicznie, mailowo lub wiadomością SMS.
  6. Usługi czyszczenia tapicerki meblowej świadczone we wskazanej przez Klienta lokalizacji. Firma nie posiada lokalu usługowego, usługi świadczone u Klienta.
  7. Firma świadczy usługi na terenie Katowic i okolic.
  8. Dojazd do Klienta na terenie Katowic jest bezpłatny. Koszt dojazdu do innych miejscowości ustalany indywidualnie.
  9. Firma przyjmuje zamówienia według określonego cennika https://katowice.doctorclean.pl/cennik, zastrzegając że w przypadkach niestandardowych cena usługi może się zmienić, o co Klient zostanie poinformowany.
  10. Czyszczenie poduszek do kanap, narożników i foteli jest usługą dodatkowo płatną. Cena czyszczenia poduszek wskazana w cenniku.
  11. Klient zapewnia dostęp do wody i prądu.
  12. Klient ma przygotować meble do czyszczenia, opróżniając pojemniki na pościel, a także zapewnia usunięcie brudu i piasku na posadzce wokół i pod meblami, co by mogło spowodować porysowanie podłogi.
  13. Firma wykorzystuje własne narzędzia i środki czystości do wykonania zlecenia.
  14. Firma nie gwarantuje usunięcia wszystkich plam z krwi, moczu, kawy, herbaty, tuszu, tłuszczu itp, zwłaszcza starych lub czyszczonych sposobami domowymi, nieodpowiednimi środkami chemicznymi.
  15. Firma nie gwarantuje całkowitego usunięcia nieprzyjemnych zapachów z moczu, wymiocin i innych.
  16. Firma nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia powstałe z powodu ukrytych wad tapicerki meblowej, materaców lub dywanów (na przykład wadliwe farbowanie lub niewłaściwe oznaczenia).
  17. Meble tapicerowane prane są tylko w miejscach, do których istnieje nieograniczony dostęp ssawki odkurzacza ekstrakcyjnego.
  18. Pranie dywanu możliwe jest pod warunkiem, że dywan ma oznaczenie z zaleceniem producenta o sposobie czyszczenia. W przypadku jeśli zakazane jest czyszczenie na mokro, pranie takiego dywanu będzie realizowane wyłącznie za zgodą Klienta i na ryzyko Klienta.
  19. Tapicerka meblowa i dywany po czyszczeniu ekstrakcyjnym zostają wilgotne i schną w sposób naturalny od 6 do 12 godzin w zależności od rodzaju materiału, pory roku lub innych czynników.
  20. Firma może odmówić wykonania usługi, jeśli pomimo oceny możliwego nieefektywnego czyszczenia Klient nie zgadza się na ryzyko braku efektów prania.
  21. Podczas wykonania usługi czyszczenia tapicerki Firma wykonuje dokumentację zdjęciową i filmową celem potwierdzenia stanu mebli, ilości i zakresu prac. Firma zastrzega sobie prawo wykorzystywać ww zdjęcia i filmy do celów promowania, nie naruszając praw do wizerunku Klienta.
  22. Reklamację pryjmowane są telefonicznie lub mailowo do 72 godzin (3 dni) po wykonaniu usługi i rozpatrywane są do 14 dni.
  23. Opłata za wykonane usługi pobierana jest w całości po zakończeniu usług.
  24. Dostępne formy opłaty: gotówką, przelewem na konto bankowe Firmy.
  25. Ceny w cenniku są cenami brutto.
  26. Za usługi wystawiana jest faktura (bez VAT) lub paragon. Firma nie jest płatnikiem podatku VAT.
  27. Złożenie zamówienia oznacza akceptację regulaminu.
  28. W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem, mają zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego.
Made on
Tilda